I just find myself happy with the simple things. Appreciating the blessings ALLAH gave me..
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
TRAVELOG : Singapura to Singapore 2018 day 2
bagi gambo dulu menjadiklah plan nak masuk spore sekali lagi sbb ada supir a.k.a profesional photog nak bawak kitorang berj...
-
*entry ini myb akan jd xrelevan di masa hadapan sbb aku tgh bengkek* As expected bulan september ini aku agak serabut Tapi takpa lah, at lea...
-
entry jakun siket lately aku tgk kat blog aku nie rajin plak iklan nuff-nang best jgk sbb nmpk colourful siket lah blog aku aku pon tak meng...
-
tgh tensen layan gambar dolu2 la best kan haha tahun 1993 ~darjah 5 masa nie. mmg comot gile kan. aku pon xpaham kenapa amek gambo mase s...
No comments:
Post a Comment