Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Monday, July 29, 2013

Ramadhan 2013



sekian lama tak update post
sekejap aje hari nie dh masuk Ramadhan 20
bulan Ramadhan Syawal nie bulan nak utamakan keluarga lah
kerja jalan jugak tp mood asyik ingat femili je
wiken nie aku balik seremban-muar sekali harung
takpe le penat sekali sekala
nak amek bajuraya singgah la jugak KL jap
alang2 dh masuk KL gi la sopeng sket2 kat SOGO tue
umang aih rameinye orang sampei nak pilih2 pon xsenang esp kat department budak
mmg langsung tak beli lah sbb kepala serabut tgk ramai org
penyudahnya ayat asben aku, kita beli je lah kat jusco manjung
sama jugak fahry
tp muka fahry dh mesem sbb dia ingt dpt baju superman tue
haha..naseb la ayah dh kata gitu yek
SYMP je
nak kedai yg lapang sikit kat dept baru UNIQLO
ok la price baju bajan kat situ
kat situ je la pon beli baju
nk bagi sedap ati fahry ade jgk juai baju disney pixar dg kartun favourite dia tue

raya berpada-pada la tahun nie
bonus Alhamdulillah Tok Najib bg 500, Tok Zambry tambah lagi 500
cuti raya kali malas nk pikior sgt almaklum bini navy ko tadah jelah laki ko cuti bila
info terkini balik muor malam raya
hope disejukkan hati dia balik la awal sikit ye x
=D


No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails