Tuesday, December 7, 2010

lame berkampung kat johor

last week aku langsung tak masuk ofc
hehehe
aku mmg tertunggu2 saat2 mcm nie
lame2 dok kat kampung
last time lame2 adelah masa aku pantang aritue
dengan ade 3 wedding kat amoung plak time tue, mmg ngam la utk lame2
en.suami pulak mmg dh sediada di KL
aku balik bedua je ngan fahry
bukan de flight yea dr lumut-seremban
aku drive..
sepanjang 4jam ++ perjalanan aku mmg berdoa non-stop mintak fahry tak meragam @ dtg angin kus-kus ke ape ke
Alhamdulillah selamat sampa kat seremban
aku gerak kul 4ptg sampai kat seremban kul 9mlm lbh kurang
stop sekal jer kat shah alam sbb fahry berak n aku pon nk lurus badan


sabtu pg baru la balik muor pegi wedding azlita - my JKR colleague
senior dh dia nie
byk jgk dia tulon aku ms mule2 masuk JKR
especially gang makan
heheh
aku pegi ngan my partner-in-crime..cik Lisa
2 wedding lg sume kwn sekolah kat SMPB dulu
salam selamat & zaki paijan
wedding cikgu salam selamat kita
jumpak la sima, yati, poncot and dll x-SMPB
sygnye tak amek gambo ngan peranten
tp i do hv ambek pic salam n gambo pocik kompang tgh jamming
seresly yg me'ngompang' sume dh tua2 tp bunyik power gila
apesal budak2 muda pukul dengar tak best
ade budak silat lagik
sukenye aku tengok
dh lame aku tak tengok kenduri kawen mcm nie
plus nasi n lauk kenduri kat 3 rumah tue yg 'kene' dengan tekak aku
senang cakap kalau mkn nasik tadek lauk pon aku rase boleh ja
sbb mmg nasik tue sedap gile
lg la tmbh ngan lauk-pauk dia yg mmg original
puh!!!! aku x amk gamb lauk le sbb kalu en.suami aku nmpk konpem kene 'erm'







*pic dr FB hazhari*
zaki paijan wedding, nie aku balit suda sbb nk hntr en.suami g bustand


sementara aku pg eeting kat NY Hotel JB
aku tinggal fahry kat muor
suke la mak+abah atuk nak jage cucu
aku single-mingle je kat JB
tadek merayap jauh pon sbb tel nie dekat je ngan town
aku Garmin carik otel nie tp aku xjumpe entrance..hampeh!
sempat la tengok wayang 'se-pam' ngan cik lisa
after years ini la 1s time
ciklisa ku ini on je sbb dia baru pas exam
kalu nak marathon 2 movie pon on jugak kot
haha
sempat juge sopeng kat CS n theZone
sopeng aku ala-kadar je
isk..nape la aku dpt tau duit BKK tue masuk
kalu aku tatau mesti aku xsopeng kan
iye lah tue nozie..hee hee
anyway aku suke 'bag-shop' kat CS tue
murah n baaaannnnnnyaaaaaaaakkkkkkk gila pilihan

ok la..sat agi mesti fahry dah mangun
chiowww dulu

No comments:

TRAVELOG : Singapura to Singapore 2018 day 2

bagi gambo dulu menjadiklah plan nak masuk spore sekali lagi sbb ada supir a.k.a profesional photog nak bawak kitorang berj...