Tuesday, January 18, 2011

kisah SKT lagik..

tiap2 pagi aku berazam xnak bersifat mazmumah
hurm! semalam tak tertahan la
aku pon tak paham ngape susah benor la
'bocah iki arek paham'
payah arek paham satu hal
aku dak kesah kue arek pelayonan rono rene
tp kerjo seng kue gaye utk aku ojo gaye maenan
terpakse speaking london la pulak
aku rase nak je ceriti kronologi kemazmumahan aku semalam. bengang gile!

esok ade meting kat KL
aku kene bwk minit mesy lepas
bdk nie dh letak atas meja last week after aku mintak dia amend sbb mmg hampes la ayat dia kan. ok fine dh amend aku check then bwk kat bos aku plak. sekali ade la silap lg siket. aku g kat meja dia, takde plak. pastue aku call dia kata ade meting lain. aku pikir lmbt la kalu nk tunggu dia. kebetulan PC dia on so aku carik je la dlm PC dia. jumpak! terus aku amend jam2 tue jugak. abis je aku amend tibe2 bdk nie muncul, n tnye2 plak kenapa. aku dh mls nk citer pnjg aku jwb la takpe sume dh setel. haih! dia tbe2 nk buat semak la pulak..mase tue la xplain kat aku dia dh letak softcopy minit kat desktop aku. aku try refresh ade ke dia bgtau. myb salah aku jugak, byk gile bnd nk ingt. aku kata takpe lah..sh setel. pastue dia ulang balik ayat dia dh letak softcopy kat desktop. aku kata 'iye iye iye..takpe, dh setel dh tnggl nk printout je. tp dia ade 1 expression yg urgh!!!! mmg sakit hati la dia buat mcm tue, aku printout pastue aku mintak dia sign depan staf lain. staf lain sudah sound budak nie 'manje' aku no komen.
tmbh sakit aku lagik
ptg tue aku mntk dia potostet BQ pojek. bila dh setel aku ckp terima kasih <=== sifat yg baik!
pastue terserempak mase bace paper, tibe3 tanye ade ape2 lg ke puan.
aik! aku jwb sng je..ndak ke? ooo...lupe sebelom tue aku ade mintak dia buat 3 surat yg sng2 je
agaknye dia rase kerja dia byk arinie
ade sekali tue aku fotostat amenda ntah, tp byk la. budak nie tnye la fotostet menda. n last sekali ayat dia, takpe la puan sekali2 eng kene fotostat sendiri.
geramnye aku ms tue, smpi bpe hari aku malas ckp ngan dia. aku xpenah claim pon kene fotostat tue

kesimpulannye jd bos perempuan mmg agak emo siket kdg2. bos lelaki selalu terus sembur je kalu tak kena. remeh ja tgk2 menda2 kat atas tue kan..tp efek dia smpi malas la aku nk ckp ngan budak tue
haih!

*pagi2 semasa berazam bersifat mahmudah sepanjang hari*

*SKT staf aku yg tak siap2 lagik*

last year aku cume mark 2 org ja
tahun nie 20+ org
rs nk copy paste je ulasan tue
arinie jugak aku nk siapkan
tp aku bg mark budak td adelah base on kualiti kerja dia
markah aku tak bias
dia layak mendapat markah yg sewajarnya
ingat tue nozie!







4 comments:

Unknown said...

xmo komen yg lain.. hehe.. tu fahry pakai unipom ke?? hihi

@nozieyusof said...

haha..nnti tempah 1 unipom kicik punyer
ade serupe yea?

Mrs Hairina said...

haha.. btol2... staf pompuan ni.. kalu ngan bos pompuan.. memanjang je nk ngade².. siap xpuas ati.. main sound².. kalu ngan bos laki.. kene marah xkesah pon.. geram gak laa.. aku dh alami bende nih.. mmg hampeh x igt..

Unknown said...

aah..copy paste

TRAVELOG : Singapura to Singapore 2018 day 2

bagi gambo dulu menjadiklah plan nak masuk spore sekali lagi sbb ada supir a.k.a profesional photog nak bawak kitorang berj...