Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, February 15, 2011

button butang

fahry ada 1 habit pelik
before nie kurang ketara
fahry mmg tak hisap pacifier
cume botol je
ms BF mmg dia suka ngempeng lame2
la nie dh tak ngempeng
lain pulak dia buat
nk tido teraba2 baju sampai jumpak butang
dh jumpe butang hisap a butang tue sampai tido

pastue up sket
kalu aku lipat baju konpem dia turut skali nyibuk kan
agaknye dh ngantu2 tue nmpk baju sepah ade butang
dia amek baju pastue hisap butang!
tp aku amek la baju tue bebaik
tp fahry tak marah

skang nie up lg
kalu nmpk mama or ayah dia pakai baju de butang
pon sibuk nk hisap jugak
tp stakat nie kat dlm umah ngan dlm keta je'
belm lg di khalayak ramai
kenapakah fahry?
mama ada salah ngan butang mane2 ke ms peknen dulu
ke mama byk kali sgt tgk benjamin button movie tue?
rsnye tak
erm!



4 comments:

zati embong said...

hahaha,sgt lawaklah kak O.o

nurhareza said...

baik2 nozie.. jahitan kt butang tu tak kuat sgt..

Nozie Yusof said...

tue la psl reza, aku mmg perati betol2 bila dtg angin dia nk geget butang
butang aku sng la nk monitor

Suliana said...

lama tak singgah sini :-) kelakar la fahry :-) mcm2 peel kan..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails