Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, February 22, 2011

tangan lebam di hari gaji bukan tangan gatal ok

boring ek citer psl kije
pastue psl makan
lg nk citer psl ape nie??
*hurm*
sbb tue la aku dh lame tak updet
tak bley jadik nie

semalam seharian aku kat site, boleh la kira seharian sbb pg aku pegi kejap, xdan nk nk tengahari dh pegi lagik
ptg konpem2 la aku letey
en.suami std la ari rabu g gop kat kgs, makanya aku tak tunggu n balik dulu
sekonyong2 terpikir nk singgah giant sbbbbbb boloeh cucicuci keta sekali sementara aku jenjalan dlm giant.
dh namenye belum gaji, sgt la berhati2 la beli brg memikir perlu ke dlm ms sehari je
sah2 ms tue aku lapor ape yg aku beli sume menjurus ke arah mknn semata-mata lah
aku beli pick+mix? pototato wedges ngan fries
pastue beli easy-cheese kraft
konon2 nk samekan taraf ngan KFC la
pastue beli cili merah khas utk smbl belacan n lemak cili api berapi
1 lg mknn donat ball tue
kan semua makanan kan
lapar punye psl

dh sudah byr, tak payah beratur pon
sejak 2menjak dh ade tesco nie org dh kureng siket kot g giant
aku ok je dua2, sbb boleh recce dulu harga brg
pastu amek keta yg dh jadi kilat-milat
drv balik singgah amek fahry
kak aya kat arinie 'salleh' tamau ngan org lain
nak ngan kak aya je
amboi 'salleh'
seb baik dia yg paling kecik
hee hee
tp peel tue mmg dr mlm sebelom tue pon
aku nie mama dia pon tak paham
asyik nk me'lese-lese' ngan mama aje
manja la anak bujang aku nie
dh habis borak makcik2 ngan kak aya aku pon beransur balik
ala..umah selang bape umah ja
dh sampai umah, bukak gate, masukkan keta, dokong fahry kuar keta
nk tutup pintu keta
GANG! dgn tangan aku skali ikut pintu keta
erm! xsmpi 1 saat tangan aku bengkak
and hari nie baru la lebam seperti di bawah
sakit dowh!!






1 comment:

Farzlyna Mustafar said...

da besar camni pun tersepit pintu ek.. sib bek tak kene kat tangan salleh

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails