Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Monday, February 14, 2011

kehidupan perlu diteruskan

wah!
tajuk bukan main gempak agi
arinie frust tak dapat cuti menyambung ngan besok
huhu
terpaksa kojer jugak sbb
PTL mau datang
tadah je la muka bila PTL dtg kan
tak perlu kata apa-apa
SENYUM!

yg penting arinie
ehem
bersempena PTL dtg
nozieyusof pakai tudung baru
bak kata epi rafeeza yeah!

7 comments:

ninieZUERYANNIE said...

hahahaa! senyum x ikhlas~~~

Nozie Yusof said...

katanye tak dpt cuti,,huhu. mestila muka mcm nie kan

lia said...

PTL tu apa?

Nozie Yusof said...

pang5 tentera laut lia..

~n0rliza 0thman~ said...

aku pun taktau ape ptl.. tau ptd aje haha..
selepas membaca cerita ceriti ko, aku rasa takmo apply gi daerah/negeri laa (kalau berjaya dpt tetap la).. memeningkan kepala otak la hishh..

soalan cepumas : ko ade berapa helai tudung dah sekarang ni ? hehe

Nozie Yusof said...

liza, aku tatau la daerah lain. dlm base nie lain mcm siket. tiap2 bulan mesti ade at least sorg la VVIP nk dtg. tgk site la, ad event menda2 pelik2 la...letih gak melayan. pdhal kalu depa dtg aku bukan buatpe pon, tadah muka ja

Nozie Yusof said...

menjawab soklan ko yg satu lg tue liza, tudung aku penambahannya tak lah sebanyak mcm kat KL sbb kurng port + kurg masa kan..haha

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails