Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, April 6, 2011

temujanji dengan doktor gigi

pagi tadi aku ada temujanji dgn doktor gigi kat HAT

aku tatau kabel mane ntah technician aku guna

dia dpt buat apoinmen gigi aku dpt turn sekejap je

sorry la mak/pak encik sekalian yea

penah g kat klinik swasta

sekali cabut gg bongsu itu menelan kos 200+

itu baru sebatang gigi

aku terus telan air liur rela konon nk pegi klinik kerajaan je

yg punye la lama baru dpt turn

nk masuk bilik dokter gigi tue, aku nmpk label kat pintu

DOKTOR PAKAR PERGIGIAN

lebih murg mcm tue la

skali masuk ade la asisten doktor dlm tue

xnmpk muka, tp ade iras2 afiq dlm cafe akhil hayy*erm tbe2 plak*

sebelum tue aku ade isi borg kaler kunin kat kaunter luar

dia suh isi aku isi je aa

skali masuk dlm asisten afiq tue tanya suami tentera ke?

aku jwb 'haaa'

ropenye wife of navy borangnye ijau

pndeila asisten muka afiq nie

boleh agak ek


kemudahan dlm bilik tue agak mantap jugak

aku bygkan kusi dia ala-ala mcm kedai gunting rambut india je

skali ko

canggih + selesa!!!

hebat la jugak

doktor yg masuk plak nie cakap ade bunyik klate siket

asyik tanya aku ade soalan tak?

dia tanya ade soklan x, aku pon tnye la mcm2

lepas chck gigi tue diringkaskan tak boleh la nk cabut ke hape arinie

kene set date lain

di mana aku kena cabut kesemua 4 batang gigi bongsu sbb dh abis

huhu

nk cabut pon bukan simply cabut

aku pilih option tak rase langsung rs sakit

makanya kene masuk gas ape la sume

on 27/4 aku kene dtg n masuk wad kejap utk ujian darah sume

28/4 baru la buat minor surgery

the best part is dpt MC seminggu

worst part is mkn benda lembut shj, erm..nasebla kenduri kazen aku kang

konpem2 la nasik minyak parit no.1 sedap gile kan!

boleh ke miss nie?

so nozie ko jgn lupe plak apointment ko 27/4

sokmo slah date kalu bab ngedate ngan klinik

dh 2-3 kali gak salah tarikh utk chckup fahry

huhu

semoga selamat

2 comments:

Suliana said...

hbis sume gigi geraham.. nape cabut?? takutnya.. syg gigi nak kunyah2 benda keras tak dapat la lepas ni :-)

Nozie Yusof said...

syg juga..tp dia tumbuh vertical, pastue sebtg dh tnggl spearuh penangan ms peknen aritue
hurm

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails