Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, September 20, 2011

aku tak kire, nak jugak aku tulis kat sini

alkisahnye nak buat pyment
inden je pon
bwh 20k
kan namenye kerje kecemasan
aku pon penin nape yg susah sgt ntah benda nie jadiknye
mule2 kan estimate aje dpt*k
pastue bile dh buat koje, dh dpt invois
nk byr la pulak kan
amaunt still xlebih 10k
pehtue dtg pulak 'wahyu'
kire2 konpem la lebih 10k
so skang nie nk **k
salh pulak sbb dia kata awal2 dulu *k, skang nk byr jd **k pulak
aritue aku nk bayor duu *k nie ko suh tambah
aku tau dh kena ada insurans
pastue merentet2 la dia punye komplen
skang nie ape?
ko xpuas hati dgn aku ke
dgn technicin aku ke
dgn TA ake ke
dgn dept aku ke
yg aku rasa cm ****sat je mulut dia, adelah dia cakap belakang
aku paling tak suke la org mcm itu
baiklah ko marah aku depan2 dr ko ckp belakang ok
aku mengaku ade silap juge aku
xchck betol
tp aku pon stuck juge
what to expet dgn staf yg lg bape tahun je nk pencen
xkan aku nk diri belakang dia, make sure koje dia betol
kalu dgn JT yg mude2 mmg lame dh kene dgn aku tue
haih! entah la...yg ckp blkg tue patutnye tau le condition staff dia
syukurla JT nie mau lg buat koje, mau lg tgk katsite
ade setengah tue dh dok ofc ja
malang betol la aku minggu nie
babai!

4 comments:

Farzlyna Mustafar said...

ngape asik memarah ni nozie.. hikhikhik

wifenavy said...

Itu le resamnye koreje pegawai gomen yer!!!

Nozie Yusof said...

nie belen2 PMS minggu lepas nie, terus rase nak cuti 3 bulan..haha
WN : walau takde balak kat bahu, rase 2 mcm ada berbalak2 bgolek ...tabahkan hati la yea. sign tetap sign!

{{ Liza Othman }} said...

stress nye dok district ni hehe..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails