Tuesday, September 27, 2011

terbabas dah

dah dah dah!
terbabas pulak kang
dah terbabas dh size pinggang aku skang nie
makin nk abis raya, mkin byk mkn pulak
last sekali adalah mlm tadik
jamuan raya KDP
naseb baik ek mkn xsedap sgt
*haha*
tp jamuan JKR Perak mmg mencabar jiwa & raga
wah wah wah ko nozie!
mkn xhengat ek 
sate, laksa, cendol, lemang sume akuselambeaje sebat
dah dah tue la ek
sekian cerita psl mkn
mase wiken tue aku masak je, mkn xsgt
ade org nk dtg
baru akumasak
haha
itupon bukan laya ray-food
aku tau dh sume mesti dh jemu ngan satay + nasi impit dan yg sewaktu dengannye kan
*****
keduanya tadik dpt surat kene pegi kursus BTN JKR Perak kat BTN  Kundasang, Sabah plus lawatan kerja ke Sepanggar Bay
bestla bunyiknye sbb pegi kundasang
near to our dream place to go for vacation
tp ini kan BTN
sebelum nie aku pegi BTN kene pakai 
baju putih, kain gelap
aku kene pakai balik ke baju putih nie?
biar betik?
pastue kene pikior ms LDK lg
penat pikir je lah pon nie kang
nnti ku update kembali k
***
moh carik DVD 1957  Hati Malaya




No comments:

TRAVELOG : Singapura to Singapore 2018 day 2

bagi gambo dulu menjadiklah plan nak masuk spore sekali lagi sbb ada supir a.k.a profesional photog nak bawak kitorang berj...