Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Monday, January 21, 2013

jom la cuti


semangat menyevey tp sampai harinie xbook jugak
xfinal2 jgk nk duduk mana
]mmg kami dutakdirkan begini
sume last minute ek
last minute sahih la mahai gila habaq hang
 adei!

penang je pon
hahahah
**********
wiken baru nie xde apa yg menarik kecuali berehat bersama keluarga
en.suami ada kat umh distime
aritue kan dpt voucher marina cove
alahai sekangkang kera je
saje nk buang masa rehat2 mandi swimming pool
ok la jgk
kalau rehat kat rumah myb xsama kot
dh kat rumah kan
kang kejap nak sidai kain
nak angkat kain
nak lipat kain
nak basuh pinggan la
nak kemas bilik la
mcm2 la nk buat kan

memandangkan acik punye bonus suda masuk
maka berani la mkn sedap ngan soping
bln nie mmg raso nak boli baju ngan suar
badan mcm yoyo
turun sikit je, tp bila naik byk plak
adei stress
ade kang makan pil 10 biji nie haa

itu jela yg terkini dr nozie
tengok la wiken nie berjaya x nak holiday spree kat penang
heheh

3 comments:

lia said...

wiken ni kalau x kemana2 mmg bukak kolam bg anak main... settle hu3

wifenavy said...

Yeay.. long weeked.. start dr Rabu malam, family kami nk jenjalan dr kl menyusuri Cameron Highland, ke Teluk Intan, Manjung, Pangkor dan mana2 yg sempat lepas tu..

Nozie Yusof said...

wah! selamat bercuti n selamat datang ke bandar maritm! ahahaha

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails