Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, October 7, 2010

byk sgt yang berlaku sampai tatau yg mana laku..

arinie team audit SSR MAMPU datang ofc aku
smalam aku cir-bir so aku terlepas la peluang preparation mcm nak raye besok tue
aku sampai je ofc pg tadik sume banner yg tak pernah aku nmpk dh ade di sana sini
dengar plaks dorang citer balik kul 2pagi
dlm hati aku bersorak seb baik aku cir-bir smlm
kalu tak aku msti rs tak best
tp pg2 juge bos sudah calling mintak siapkan slide dia
aku pon gebang aje lah mane patot

team tue smpi dlm 9++ mcm tue n siap jugak la setakat mane mampu
aku tak sangka plak siap ade KOMPANG bagai
aku mcm what! kompangkan org MAMPU!
bunga manggar lengkap
uuu
no komen..
yg penting aku happy!
nie ku dgn kak aisyah, JE kat sini
nie kat JUGRA
smpt aku landing atas katil sultan
harap2 tak kene tulah
mampuih aku



2 comments:

ninieZUERYANNIE said...

waaa.. ni mmg bodek abis.. bukan main meriah lagi!

Suliana said...

dasat nye. sampai mcm tu sekali sambutan. kat sini, diorg tak jadi dtg.. hehe.. lega..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails