Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, June 22, 2011

ape aje lah aku nie

semalam en.suami dutty
kat umah dgn fahry ja
ngantuk gila aku mlm td
maka terpakse la memakse anak tido dulu
kalu tak nnti ntah ape aje yg fahry buat
mlm td dlm lelap sekejapan tue pon fahry dh bwk senduk
pastue berdiri atas meja tv smbil pegang sudip ala-ala chef wan
seramnye aku tgk
siap buat bunyik 'masak masak masak' ngan gaya-gaya sekali
aduih

mane tak letih semalam
ada VIP dtg site
*tiap2 minggu ade je VIP dtg*
pagi2 sarapan aku makan nasi putih ngan lauk
fengsan puloaka ku kang nk berjalan kat 2 site tue
bukan 2 tp 4 maaa
memang basah ketiak aku dr pagi sampai tengaharai
pastu bile masuk bilik ade ekon
strt le aku malas2
makanya ada plak yg ajak g tgk kedai baju yoke lan
dlm base nie ja
dorg kata murah, tue yg aku ingt nk g tgk
hmmm...blouse2 agak byk jugak la yg cantek
ada yg sama std cm kat butik rabanita tue
hajat nye aku nk tgk2 baju kurung
isni depan kan ade event kat KK ngan sultan azlan shah ko 
hehe
haruslah pakai baju santek walopon sultan tue agaknye 1km kat depan
baju kurung tadek byk choice pulak
yg best kedai nie adalah murah sbb mmg dia bg 25%
pastue boleh byr berkali
kire ko boleh bukak buku hutang la kat kedai tue
ade sesetngah tue boleh yr 50hengget sebulan
haha
aku amek suar slack+blouse ja
bukak buku hutang nnti kalu stok baju raya dia sudah mari
ingt tahun nie beli siap je lah

hari ini agak bebas sebab bos takde sampai isnin...yahoo!!
lkalu tak bfast pon kene chck line bos ade ketak kat kantin
nnti dpt lecture free pagi plak

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails