Monday, June 20, 2011

bila datang gilak nya aku

rase tak best plak bile buat entry sedih2 kan
haha
tp itu la aku dh cakap
bila datang gile aku
aku buat je ape yg aku ndak
setelah berbincang dgn en.suami
dgn menggunakan sedikit duit savings
maka beli lah kami alat pendingin hawa
org lain mungkin dh xheran pasang ekon kat umah
tp aku sgt la heran maknye
jenuh pusing 1 manjung nk carik kedai dgn harga terbaik
mule2 pegi kat kedai senheng ngan HLK bla bla bla
tp aku dh target jugek nk carik brand yg aku ndak tue
last2 jumpe jgk kat kodai cina area setiawan
xpk panjang terus amek je lah
pasnie jenuh la bayor letrik yea
tp sgt la berpuashati dgn hasilnya
slalu fahry kejap2 terjage kan
kejap bdn gatal lah
kejap nk susu lah
mlm td, terus je senyap smpi pagi tadik
nie yg aku suka nie
Alhamdulillah
satu masalah sudah selesai
hee hee
*
lepas cina ekon pasang2 ari sabtu pagi
tatau nk buatpe
tghari terus chiow strt keta nk balik semban
dr manjung g KL lalu jln lame ja
ikut sungkai-slim river-tnjung malim-rawang -KL
ok gak la jln dia compared to sabak bernam k.selangor tue
sampai KL lebih kurg kul 5 mcm tue
belum gaji lg beli berpada-pada la yea
ayah dpt baju selai
fahry dpt suar selai, botol susu + air masak
nie try bg fahry botol NUK
lelama fed-up gak ngan avent yg asek2 leaking je kan
try la dulu
dh bg mlm td nmpk ok je n fahry pon dh x cerewet
so boleh beli lg sbb most of botol dia dh lebih 6 bulan kot
cumanye rotate2 3 botol tue yg aku rs takpe kot

pas maghrib habis dh sume puas ati baru la balik seremban
sampai seremban fahry biase le
malu2 kucing2 ngan atuk & wa
nyampah ai!
hahaha
ok la tue
dpt balik sekejapan

No comments:

TRAVELOG : Singapura to Singapore 2018 day 2

bagi gambo dulu menjadiklah plan nak masuk spore sekali lagi sbb ada supir a.k.a profesional photog nak bawak kitorang berj...