Wednesday, July 6, 2011

sengal TV

dulu masa study slalu rase nk kerja sebab boleh dpt gaji
tp skang bila dh kerja rase nk blaja balik sbb rs tak penuh ilmu di dada nk jalankan tugas
manusia mmg tak pernah rasa cukop bukan

minggu ini sgt pack
checking pra-ambil alih isnin smpi rabu
tp aku bjaya paksa kapitan tue abiskan + closing semalam
hari ini ada taklimat tender pojek baru
aku rs aku xperlu pon pegi
tp bos dh detail sume kene pegi
tpakse la pacak kat tempat panas kat jeti tue
tp dh namapun mcm tak perlu sgt kan
maka kami hanya melepak kat tepi jeti
nnti kalau dh kene jage, mmg hari2 la ngadap jeti tue sampai tak lalu dh nnk pegi
2 tahun woo..lame tue

esok ipoh pulak
kerja tue nmpk x byk
tp otak sentiasa running nk solve problem
nie baru jap td kontraktor datang
otak aku dh running laju balik petang2 mcm nie
'WAHYU' lagi dpt petang2 tadi
*ade org kata tak boleh guna wahyu nie*
aku cuma nk mgambarkan arahan yg aku terima nie mcm suruh aku langgar tembok
ndak ke x pasal2 langgar tembok
sape yg paham nature nie paham lah
kalau tak paham, xpayah tanya
bukan janji tp pasti
urgh!!!

kesmpulannya
kalau dapat mak abah + biasiswa support sambung blajo
blajo la benor2
nnti ms kojer xpyah buke buku sesangat
naseb baik aku nie takat degree je
ade masa lg nk dpt kesedaran hakiki
lain sungguh nature balaja ngan kerja ini
kerja sudah jd tanggungjawab yg pasti
kalu blajo tue Alhamdulillah dpt ilmu
harap boleh disebarkan kpd umat manusia lain
SAYA SOKONG IMAM MUDA NAZRUL IZWAN
*sekali lagi sy merepek*

No comments:

TRAVELOG : Singapura to Singapore 2018 day 2

bagi gambo dulu menjadiklah plan nak masuk spore sekali lagi sbb ada supir a.k.a profesional photog nak bawak kitorang berj...