Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Monday, October 3, 2011

ending menarik JOHNNY ENGLISH reborn!


wiken tadek buat menda
hari ahad baru kuar umah g carik DVD ka billion
end-up dgn beli 3 DVD
johnnye english
hantu bonceng
final destinantion 5
start tgk hantu bonceng dulu
sbb 'zizan' feveret fahry
sanggup tak duduk sbb excited plus boleh lari belakang pintu kalu hantu kuar
haha*seres lawak tgk fahry excited tgk hantu bonceng
macam paham je expresion muke dia
siap kerut2 muke lagik

pastue sambung plak tgk johnny english
yg nie aku la excited tgk
en.suami layan game bola pulak
tp agaknye tension dgr aku gelak sorang, dia pon join sekaki
join gelak sekali
fahry support je
dia nie kalu org gelak, dia pon excited terlebih juge
masa dh time utk fahry tido
before tido biase la kene la tukar diapers
lgpon budak nie mucuk nye peluh2 gurau ngan ayah dia
budak kecik nie kan susah nk bwk g bilik air
susah jugak nk bwk keluar
agak2 movie johnnye english tue nk abes
aku dh jerit2 dh kat fahry
'bukak baju jom tukar pempes'
bajet2 nnti dh habis johnny engloish bole la masuk bilik air
sambil2 tue aku bukak siap dh baju dia ngan suar
ending johnny english nie kan kelakar habis
sampai aku tak perasan fahry buat apa

scene ini agak bahaya
tibe2 aku dengar bunyik air kat bilik air
tengok2 fahry dh siap ngan gayung cedok2 air lg
*eh! mane pempes dia dh takde
elok je pempes dia dh dlm tong sampah
aku ngan en.siuami mmg gelak gile2 walopon sbnrnye bahaya tibe2 dia dh dlm bilik air
tak dapat aku byg camne dia terkial2 bukak pempes pastue pandai pulak buang kat tong sampah
kat mana dia berdiri bukak tue
depan tong sampah ke
depan bilik air ek?!
 
KAMI MASIH ADA HUTANG DGN FAHRY
SEMOGA BOLEH LUNAS TAHUN INI
DOAKAN KAMI ADA KESEMPATAN MASA 

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails