Tuesday, February 7, 2012

rehat cukop cukop

long weekend kali nie
hanya duduk di rumah saje2
aku amek cuti straight 1minggu
isnin dopan la baru kojer
letih la
projek ade yg dh siap but still xleh nk rehat kejap
1 dh siap
ade lg 1 baru start
ada 4 pojek
2 dh siap n nk tutup akaun
yg 1 dh nk siap tp punye la pyh nk satisfied klien
kene layan seadanya la apa klien ndak
yg lg 1 baru strt n boss aku mcm concern terlebih
dpt plak kontraktor cm bagus tp hampeh!
so cuti nie dgn harapan dpt refresh otak aku balik
susun balik mane yg kene bg priority mane tak
skang nie serabut gile smpi xtau mane kene buat dulu mane tidak
bile dh strt serabut, makin rajin la aku buat hikmat 'ular'
sila jgn tiru ok

ms cuti nie la bole setel [roblem
now aku ada 1 problem yg major
harap2 sume nye boleh berjalan dgn lancar
doa2 la sume ok
=D

2 comments:

Unknown said...

hikmat ular????

@nozieyusof said...

hikmat ular la lyn..satu2nye hikmat takleh tunjuk ajar

heheh

TRAVELOG : Singapura to Singapore 2018 day 2

bagi gambo dulu menjadiklah plan nak masuk spore sekali lagi sbb ada supir a.k.a profesional photog nak bawak kitorang berj...