Monday, April 9, 2012

jelas lah aku suka makan

Setelah sekian lama aku merasa sentap kalau diajak masuk kedai levi's and equivalent*cam ayat kontrak x?*.. Since bila ntah aku beli jeans n aku puas hati, sejak size dh cecah 30++ mmg aku xbeli la jeans yg ladies2 tue. Yg aku beli sume mak org style, kalau bole nak tutup smpi bwh dada..bukan la aku nak pakai yg nmpk lurah ***tot tp yg sesuaile.
Sabtu lepas terjah jusco baru kat pengkalan. Baru bukak mmg ramai la org, tp ramai yg cuci mata je bukannye sopeng pon. Aku pon xmasuk jusco nye. Cume merewang kat luar tgk kedai ape ade..dr umah mmg dh target mau cube2 jeans mane tau bole beli. Niat beli jeans nie timbul bile aku try jeans lame2 size 30 pastue *eh dh muat*haha. Reward utk diri sendiri maka aku beli le juga selai..harap2nye istiqamah la aku dlm usaha mengecilkan size paha & pinggul.

Kat Jusco Pengkalan or known as AEON Station 18 nie byk port makan yg best, pastue xperlu nk masuk ipoh sgt. 2km seblom sampai ipoh sudah ada banner 'Nandos kini dibuka'..suke la kami berdua yg dh lame2 gila sangap xtau nk makan ape. Walopon kena beratur gigih la kami sekeluarga tunggu giliran. Ala x lama sgt pon sbb berdua senang nak setting meja, kat tepi sinki pon sanggup ko. Alhamdulillah lepas la hajat nan satu. Kedai makan lain std mcm kat jusco lg 1, tp yg baru nak bukak tue mcm menarik juga. Ada wendy's, papa john, SB, CB, byk la lagik x ingat..pastue ada chatime seperti yg diwar2kan oleh gang KL. Haha

Harapnye sekejap aje la aku heart jusco nie yea.
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

TRAVELOG : Singapura to Singapore 2018 day 2

bagi gambo dulu menjadiklah plan nak masuk spore sekali lagi sbb ada supir a.k.a profesional photog nak bawak kitorang berj...