Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, April 12, 2012

Panick Attack

Semalam serangan panik melanda seluruh Malaysia
Lumut, Manjung & Setiawan tak terkecuali
Ada hikmah rupenye cuti semalam tue, en.suami balik awal dr kelas. Aku plak lom mkn terus kuar carik mknn le sbb aku xmasak yea
On the way nk g tesco tue, perasan keta seman&ila kat blkg. En.suami terus hello dorang ajak g the store tp end-up together2 makan kat pizza
Masa makan tue masing2 cakap boring xtau nak buatpe caner ntah kuar idea g ipoh
Kira up jadik aku balik umah amek la segala-mala keperluan fahry

On the way balik dr pizza hut tue la terasa gegaran tue
Bila rasa gegar tue ku ingatkan en.somi goyang kaki kuat sgt, aku siap marah lg nape goyang kaki kuat sgt?
Kebetulan ms tue stop tffclight, bile masing2 diam baru la rasa benar gegarnyee
Kalau naik ninja tetel myb aku xheran sgt kot gegar2 nie
My 2nd time terasa mcm nie, so aku mcm boleh agak
Aku siap recap balik cerita gegar nie kat en.somi tp cm biase la dia ingat aku propa
Hek!
Tp wall facebook aku kan dh ngalahkan google
Tau2 betol ada earthquake kat acheh
Sebelom nie aku merasa gegar kat muar yg jauh dr pantai
Ini kire dekat jugak yea, so konpem la pg ipoh sambil berdoa dilindungi

Alhamdulillah sehingga saat ini masih lg aman tenteram
Tapi aku cuak jugak nie, ofc aku nie berapa tapak je dgn laut plus ikut jadual harinie ada inspection jetty
While jbtn meteorologi keluarkan amaran jauhi pantai, I hv to be close with them
Moga takde ape yea

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

3 comments:

FK said...

kuat jugak kan gegaran semalam..memang panikk

Rozlin Rizalman said...

Actually 2x jugak tau rasa gegar kt manjung ni..skali lg pd 6 lebeh, اَلْحَمْدُلِلّه xde ape2... :)

Nozie Yusof said...

Yg 2nd time tue ktorang dh kat ipoh so xrase..
Kuat le sbb dok dlm keta pon bole rase

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails