Friday, December 21, 2012

21122012

ada lag 10 hari bulan disember
today hari last kerja tahun nie
next week nk cuti sampai la new year
lama kan
memandangkan cuti balance xsebanyak last year, alang2 abiskan je
ada lg 1 hari je nie
bwk le 2013 ek
minggu nie aku agak keboringan sebab my 2 boys dua2 xde rumah
sorg belayar
sorg lg ikut atuk balik somban
kasi la can fahry nak manja dgn atuk
aku duk sorg mula2 malas nk buek po
umah rs janggal xde tukang sepah

semenjak ade aeon ade la tempat nk merewang di kala kebosanan
semalam lunch dgn lyn kat aeon
pastue malam lepas amek ninja tetel dr proton service aku pegi aeon lagik
mula2 pegi mcm takde ape je kat situ
tp bila belek teliti sume kedai actually ade je benda yg special
kat floor atas tue ade kedai baju 3 sederet, effu-histyle-satu lg D apa xingat
kalau utk org kurus mulus mmg byk la pilihan
utk aku ade la yg boleh masuk
murah2 plak tue
mmg terbaek la kalau nk shopping baju
ini selera aku la
aku kedai siam pon aku belasah je
tp klu selera MNG ka, dorothy perkins ka, Topshop ka
sila la pergi tempat lain yea

bonus bulan nie dpt dh
dua org pt bonus mula2 target nk repair keta
kesian ninja tetel tue sejak en.suami belayar dia rilex je at umah
bateri mula2 problem xleh start
bila dh guna jumper malam, sok pg dh xleh start agi
maka kene tukar lah bateri
pastue ekonnye xsejuk plak
suspek ade bocor mane2 kot sbb aritue isi gas sejuk lagik
memandangkan ekon xberfungdi maka aku repair la suis power window
mujurlah suis je rusak, bkn motor 
kesian ko ninja tetel, abis madu sepah dibuang
arinie aku bawak lah ninja tetel nie pg keja
xde ekon xpe, tp tingkap bole bukak
jgn ujan udah le arinie, mau berkuap aku dlm keta

ok la sekian membebel plak lama xupdate
=D





No comments:

TRAVELOG : Singapura to Singapore 2018 day 2

bagi gambo dulu menjadiklah plan nak masuk spore sekali lagi sbb ada supir a.k.a profesional photog nak bawak kitorang berj...