Friday, December 21, 2012

meredah air banjir kilat

ninja tetel hari ini meredah banjir
hari jumaat lunch kan lama
so lunch dgn ila seman kat aeon
aeon lagik..haha
noted di situ ekon ninja tetel belom repair
mmg masin mulut aku

masuk aeon still ok, cerah lagik
tp duduk dlm tue mana la tau apa citer kat luar
skali hujan lebat rupenye sampai melimpah ruah air kt sekitar manjung
aku plak terpaksa pegi kedai tayar sbb tayar dh bengkak
melantun2 kalau bwk
semalam kat proton lian hup cuma buat alignment je
so mls nk tangguh2 terus g tukar tayar
so lambat jugak la aku masuk ofc td
rupeye lambat ade hikmah
sebelum sampai tfc light siput dr jauh aku nmpk byk keta mcm stop tp tfc light ok je
rupenye ade kereta yg stranded kat selekoh nk belok masuk jln teluk muroh
being org manjug la sangat konon2 ikut shortcut
hepi kejap je
betoi depan taman permata tue jalan dh tenggelam
ahkak mmg suspens lah ye
dh la bwk keta kocik mau join keta stranded yg lain
berkilometer jugak la jln tenggelam especially depan kuari
air mmg pekat melekat mcm teh ais pasar tldm
haha
berbekalkan pengalaman memandu dn skil main agak lepas jugak meredah banjir sampai simpang marina
tp lepas tue ahkak xkonpiden sbb tgk byk keta stop tepi jln
terus call drver suh amek lg senang ati ahkak

rupenye banjir ms aku sampai tue kira dh nk ok la
sebelom tue lg dasat
kira klu aku masuk ofc 245 mmg sah2 ninja tetel aku xlepas
klu ikut ati td aku patah balik umah ja
lgpon bos memahami..haha
tp ade kerja urgent sebelom cuti
mau setel pymnt kontraktor
next week dh last nk tutup akaun
mcm tue la every year klu ujung2 tahun
konpem tkejar2 nk buat pymnt

klu ikut kawasan yg efek banjir tue rasanye sampai dopan mcd kot
manjung nie kena ade monsoon drain bosar2 sikit
aku tgk monsoon drain kocik bonar xboleh nk cater air hujan yg turun
sorry takde gambo banjir sebab ahkak penat menahan rasa debar2 nak lepas banjir
=D



No comments:

TRAVELOG : Singapura to Singapore 2018 day 2

bagi gambo dulu menjadiklah plan nak masuk spore sekali lagi sbb ada supir a.k.a profesional photog nak bawak kitorang berj...