Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, December 9, 2012

finally sampai kelantan lagik

macam biasa makcik kalau takde kenduri kawen xde pg jalan
kesian
kali nie g wedding kat kg. kok keli, tumpat
kampung la sangat, tp umah peranten sgt la lawa
jumaat petang baru gerak dr manjung
en.suami biase la hari nak gerak tue baru nak carik segala aksesori dia
nak harap aku kang salah pulak
bior le dia buat sendiri
derhaka? hehe..xpe la nnti naik setengah balak makcik pasangkan ye
hahah
gelap2 sampai kelantan memang aku xtau ceruk mane ntah jalan aku ikut
yg nampk sgnbod psir mas
pastue dgr kibut dok sebut pasir pekan
peranten dh sedia homestay
aku ingatkan KB dgn umah dia jauh
sbb tue la aku rela je duk homestay
lgpon skang nie cuti skolah, kalau nk walk-in xtau senang dpt ke tak
belasah je la hmestay 2mlm, plus free peranten banje

dlm pemikiran aku sbg wanita
eceh!
aku mmg dh target nk g tgk barang kat Pengkalan Kubor
tapi sampai kat situ dh lewat, kedai sume tutup kul 6  
sempat rembat toto Narita
kat sini makcik tue bg hrga RM 38
plus baju-bajan yg baatwing style cm kak wana tamin aku jual pon murah kat sini
wakaf che yeh pulak kemain besar lg tempat tue
xdan nk tgk sume
kat sini xde nak beli menda
cuma tudung bawal je la aku beli
yg lain tue biase la cm kat uptown
tp aku rase sini murah lg kot

baiklah sekian melaporkan 
kembara kecil2an ke negeri cik siti wan kembang

LAPORAN BERGAMBAR



peserta2 yang ikut montot hulubalang

bukti menghadiri majlis raja sehari
selamat pengantin baru amin & asmah hanim

peserta2 with total damage at Kawasan Bebas Cukai Pengkalan Kubor
syukurla kedai corelle vision tue suma dh tutup kedai

lihatlah si lebar

yg nie suma xbawak bini pon dh mcm nie, kalau bawak??
hahah





3 comments:

Liza Othman said...

amboi, aku balik kelate pun tak memborong camtu hehe...

Nad @ MamaZN said...

Beli toto yg best tu..murah =)

Nozie Yusof said...

liza, kesimpulannya aku cume beli toto je..hahah

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails