Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Friday, May 17, 2013

annoyingnya lah kau

mengakui aku nie takdelah bagus sgt
sedor diri kan
sedor diri maksudnya baikilah mana patut kan
adeh nyampah dgn org pasan baguss
sbg contoh la kan
ade jejaka sorang nie agaknye nak cepat tapi kelaparan banget
menyinggahkan diri dgn drv thru' di fastfud yg suatu ketika ramai yg boikot paling glam di satu daerah nie
tp malangnye servis dia masa tue sgt hampass dan mdatangkan kemarahan
maka dia pon dh maki budak2 kat fastfud tue sbg tanda tak puas hati
pastue xcukop lg dgn luahan perasaan kat bdk2 tue
sambung lagik meroyan kat satu grup di fesbuk
si jejaka yg meroyan di fesbuk nie mmg dh cukop annoying
tp sgt memeranjatkan ade lg yg lebih annoyying dr jejaka itu rupenye
komen2 seperti
" teman dah lamey xpegi M** nie, pejadah........"
"teman pun sama, idok le lalu teman nak makan beger yg bla......."
"teman dgn anak teman umor 17 tahun tue pon dah lamey tak makan kat kedai tue, ........"
"taksior le teman nak makan kat kedai tue,........."

tak ada satu komen pon dalam perkataan yg baguss
semua memilih utk meNERAKAkan orang lain

but nowadays susah nak jumpa org yg boleh bg nasihat secara hikmah
byk yg judge bdasarkan luaran aje
hari ini tak best
=D




1 comment:

Liza Othman said...

tak kuase ler teman nak memikior nye haha...

jangan stress2 der.. kadang2 kalau baca/dengar status yg negatif ni memang akan 'menegatifkan' kita.. dan hari yang best akan jadi tak best lorr :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails