Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, May 8, 2013

PRU 13 inai BIRU!



PRU dah lepas
sesapo xpueh hati dgn result PRU
leave it kepada yg Maha Kuasa
ada medan perhitungan lain lebih hakiki

Alhamdulillah dapat balik mengundi
pihak yg lain telah terbukti bersatu
benda nie boleh ditranslate mcm perkahwinan
rumahtangga org elok je aman, anak makin ramai rezki makin bertambah dan bahagia. sedangkan lidah lagi tergigit. itu rumahtangga orang, bior le kat dia. patutnya kita amek contoh utk improved rumahtangga kita plak. xkan boleh bahagia kalau duduk rumah lain2. kita kalau nak bahagia mesyilah dgn acuan kita. belom tentu bahagia kalau ikut acuan rumahtangga orang lain. ada betui?? 
kalau diorang nak racisme biarlah dia
kita telah ditakdirkan utk hidup dlm masyarakat majmuk
we have to accept them
xkan nak deport depa sume balik negeri
kang aku plak yg kena deport balik indon..haha
kepada yg sentap dgn ayat2 menteri yg sentap tue pikir dalam2
yb2 berkenaan kebanyakkannya telah berkhidmat kpd rakyat dgn baik
racisme pd aku sgt complicated
maka kena ingat balik kena refresh mindset masing2
negara nie mmg negara majmuk
pemimpin kita la kena carik jalan mcm mana nak buat penyatuan semua kaum
jalan yg paling hikmah, ibarat tarik rambut dalam tepung, rambut xputus tepung xberselerak
adeh xtahan baca ayat sendirik





2 comments:

Farzlyna Mustafar said...

ahkak!i mmg rasis. jom race.

Nozie Yusof said...

nak race gi mano? kih kih

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails