Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Friday, June 22, 2012

JB Sentral & CIQ Complex

*photo from restricted area*
Lawatan tadik agak menarik jugak. Tak sangka rupenye kompeks nie yg jaga JKR include JB Sentral. Security pon agak ketat almaklumla tempat tahap keselamatan no.1 sama mcm base jgk. Td depa bawak pg tempat yg kebanyakannya restricted area, pastue tempat nie moden + selesa utk pengguna. Tempat nie seluas 60padang bola, so imagine mau jaga 60 padang bola, deal with public yg 24hours kuar masuk..huhu mcm sama je mcm base? Menarik jugak prospek kijo kat sini =D

Nak tido xngantuk lagik
Petang tadi balik dr 'rombongan cik kiah' ke JB Sentral & CIQ Complex aku dh tertidoo pasal sakit kepala pasal pe ntah. Tadi dorang jamu kitorang dgn mi rebus gearbox kambing kaww!! Supersedaps lah..huhu rasa nak lagik je lepas nie. Ingat tak payah dinner, sekali tgh2 mlm nie lapar jugak rupenyee..aku kuar jap la td nk carik drv thru'.
Carik punye carik tekak nk burger king sbb mcD manjung pon ade ek. Geng whatsapp kata g la pasar karat ke pasar pandan ke. Tapi makcik xde gang la. Menahan je la lepak bilik. Aku drive sampai skudai sbb aku teringat situ je aku nmpk BK drv thru'..biase la sampai skudai tgh2 mlm haruslah 'kenangan lalu mengusik jiwa'.

Esok dah nak balik dh..tak sabar nk jumpe budak kicik. Bapak budak kicik tue taktau le boley ke tak teman aku balik manjung nanti..ok babai. Nk tgk TV tgk channel yg mane ade lah. Jgn salah tekan udah le, almaklumla malam jumaat sokmo citer serem

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails