Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, September 1, 2010

menghadap pang56789

peringatan untuk nozie
bawak keta dlm base speed limit hanya 50 - 60 km/j [giler slow...]

harinie pagi2 lg ade org escort keta aku g MB
sbbnye...
potong keta pang56789
tadah aje lah telinge tue yea
aku rase tadek la laju sgt
myb aku rase tak laju sbb keta aku dh jd less-bunyik kan
seblom nie aku tak repair ekzos tue mmg mc keta lumbe je bunyiknye

kami laki bini menghadap tadik
aku buat muke seposen, laki aku buat muke 5sen
[lg murah plak...]
seb baik x kena caj ke ape

lenkali aku akan nasihatkan suamiku supaya memandu kenderaan mengikut speed yang ditetapkan

haha...lawak!

6 comments:

ninieZUERYANNIE said...

nozie.. pang56789 tu ape? org besau ke?

Nozie Yusof said...

besor la jugak..situasi dia mcm kalu TKPKR marah kita sbb bwk keta laju. ko boleh byg?

~n0rliza 0thman~ said...

kahkahkah!! lawak siot..
kene ngadap panglima ke.. cemane leh terr potong kete die tu haha!!

ala nozie, 50-60km/j pun rasa slow.. kat utm dulu 35km/j je..lagi gile slow haha!!

Nozie Yusof said...

pang56789 tue pakai keta awam, mane la pasan dia tue pang5
35km/j ke kat utm dulu?..nape aku tak rase pon kau bwk moto 35 km/j? itupon paling kuat kene kejar ngan pak guard je.

nurhareza said...

ooo.. memule xfhm apa tu pang56789.. hi3

~n0rliza 0thman~ said...

oo pakai kereta awam ke.. memang le tak dpt nk tolong hehe..

mmg le 35km/j.. tapi aku tak bawak moto la.. korang2 aje minah rempit. aku kan naik bas+basikal aje hehe =D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails