Tuesday, August 23, 2011

sms sentap!


baru ja dpt call
dr seorang leftenan
dia nak confirmkan panjang n lebar padang memanah yg baru siap tue
honestly padang tue mmg belum even sgt sbb yg tang melebar tue tue dia request last2 dh
dah bape kali aku kene taruh sbb padang nie tak rata
hmmm
aku mana la ingat sume
nk konfem lg aku mintak chck dulu dgn file ngan pelan tapak
aku tak chck buta terus ok ngan pelan tapak
aku refer jugak kronologi lain
then  dh konpem aku sms la kat dia
bole dia reply
'adakah maklumat ni betul?'
soklan gaya gini mmg selalu lah aku dpt
aku jwb betul..dah chck dgn pelan tapak
pastue dia reply lagi
'pelan tapak bertarikh bila?'
ko ingat pelan tapak nie boleh produce 15 kali setahun ke?
hangin je aku
iskk isk isk

deme nie tak percaya ke ape ek ngan jabatan aku
ntah la
aku penat + nk migrain pon ade nk layan karenah org
kerjanya ok je
tp nk defend apa yg kita buat tue
MasyAllah
itu yang paling susah sekali
SABAR yea NOZIE!



No comments:

TRAVELOG : Singapura to Singapore 2018 day 2

bagi gambo dulu menjadiklah plan nak masuk spore sekali lagi sbb ada supir a.k.a profesional photog nak bawak kitorang berj...