Thursday, August 18, 2011

ipoh ade simpang 3, batu pahat ade simpang 5


sekali lagi tajuk takde kaitan dgn isi
ssekian lama aku tak pegi ipoh utk suka-suki
semalam akhirnye bkesempatan pegi
selalu pegi HQ je, pehtue balik dah
udah pegi dgn bos, walopon dia slalu tnye nozie xnk singgah memane ke
tp xkan aku nk ajak bos g jusco
haha

tujuan pegi poh ape lg
dh dpt bonus, kene la guna sebaik2nye
kalu tak nnti tau2 abis gitu je
ntah hapo boli pon tatau
mostly nk beli brg raya en.suami je
kesian dia
dh la baju ry xsempat tempah
kene tukar plan recycle baju ry tahun 2009 yg dia cuti sekejap je tue
tp mlm td aku nmpk dia gosok baju tue utk bukak pose dgn MB mlm nie
pastue beli t-shirt byk gile
nk bagi abah & ayah
tahun nie sorry xsempat belikan kain baju ry
tshirt pon aci la kan
aku n fahry?
nie pelik nie
fahry dpt tshirt selai
aku dpt lipstick kat BS
wah kelass ko nozie
hee hee

tibe2 rmi plak budak 1 skuad ngan en.suami kat jusco
terusla bukak pose same2
kat restoran simpang 3
kononnye makanan minang
ntah la
mmg service xbape best
gah kat perak.fm yg slalu suke nk iklan vida beauty dekat2 nk solat jumaat tue
annoying plak rase
balik2 vida beauty
huhu





2 comments:

Si Penakluk said...

melaka ade simpang 4

@nozieyusof said...

itu simpang ampat daa....simpang malaikat 44 ade?

TRAVELOG : Singapura to Singapore 2018 day 2

bagi gambo dulu menjadiklah plan nak masuk spore sekali lagi sbb ada supir a.k.a profesional photog nak bawak kitorang berj...