Thursday, May 24, 2012

kempiskan poket

since semalam aku asyik kempiskan poket
semalam aku beli jugak sandal baru yg blink2 siket
bole la sekadar utk ready klu g dinner
bengongnye nozie aritue pg dinner pakai sandal yg dh bkurun xpakai
skali stud kat tumit dia dh hilang rupenye
aku rasa bjalan atas paku pon ade
itupon punye la hauk, semalam baru ku beli
pastue td g billion nak carik suar slack baru
aku beli suar kat situ je
paling menepati piawaian n murah la jugak
and ada lg benda merepek aku sauk
tp bukan la baju aku or fahry or en.suami
benda ntah pape je

sekian entry merepek mak org yg kesunyian
dada..

No comments:

TRAVELOG : Singapura to Singapore 2018 day 2

bagi gambo dulu menjadiklah plan nak masuk spore sekali lagi sbb ada supir a.k.a profesional photog nak bawak kitorang berj...