Sunday, May 20, 2012

Single for a week?!

Boringnya blog aku skrg nie ek
Ayat bterabur
Citer ntah pape*merepek aje lebih*

Minggu nie luar biasa sikit
Fahry tadi dah selamat sampai umah atuk somban, sempat td borak kat telepon
Sibuk cite psl air pancut besar kat depan SUK tue. Kat situ takleh main nak, boleh tengok kalau kita pusing roundabout tue byk kali. Nasib xbaik tak memancut pulak air kat situ..haha
En.suami plak esok pas exam kene pg XPDC menda ntah. Away jgk seminggu, maka aku la sorang tkelip2 kat umah nie. Hmmm..aku xpernah kot dok sorang2, errr ade la skali kot ms tue aku balik dr KL dh lewat fahry trus stay umah k.aya. Harap2 aku selamat yek!

Menjelang anniversarry kami yg ke-5, tak plan lg mau buat apa sbb ms tue myb bz mau ambik fahry dr umah atuk..ade ke tmpt bole cndlelight dinner kat manjung nie??

Since kuar dr wad, kami dh bjaya diapersless kan fahry. Itupun yg airkecik je, bila airbesar dia nk buang klu pki pempers ja. Bila nk tido pakaikan pampers, ade skali dia kata nak berak. Pastue offer la nk berak dlm pot tue ka? Dia siap jwb 'takpe, boyeh beyak dlm pampers'..hmm pandai jawab yea fahry*besar dh anak mama walopon berak dlm pampers lg*hehe

Ok la..esok kerja haruslah bertabah yea. dulu2 aku xpasan sgt diskriminasi kat ofc nie, tp lelame sungguh ketara. Profesionally take it as a challengen but emotianally aku kesian kat staf aku. Keja+komitmen xbyk mmg senang nk siapkan kerja, yg byk+melambak pastue xcukup tangan tak sapa pun nak mandang. Aku serah pada Allah je lah, dugaan aku tahun 2012.

Kang aku cuti 3bulan baru padan ngan muka*eh*
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

TRAVELOG : Singapura to Singapore 2018 day 2

bagi gambo dulu menjadiklah plan nak masuk spore sekali lagi sbb ada supir a.k.a profesional photog nak bawak kitorang berj...