Monday, July 23, 2012

Awal Ramadhan 1433

*gambar dgn geng CPUM ms depa dtg site visit, cume nk bgtau dh tak mabuk naik bot*hehe
Alhamdulillah
masih diberi rezeki utk menikmati Ramadhan lagi
tahun ke-3 beRamadhan di Seri Manjung
dalam 5 tahun kawen nie most of the year dapat puasa sama2 except & 2009 kot
2007 dh le baru kawen, asben sailing g capetown kot
2009 tue ngam2 bersalin 2 hari seblom Ramadhan, asben kena report duty kat Lumut
kirenye aku nie kira beruntungla jugak kan
Alhamdulillah

bulan puasa nie rutin tetap sama
pegi keja balik keja
cume balik kijo awal sikit kot
kul 4.30 boleh punch card
dgn harapan nk suh isteri2 yg bekerja nie dan nk masak kat rumah
baru semalam kami buka sesame sbb 1st Ramadhan tue asben duty
aku plak off, tp 2nd day pose dh on
style ktorang sempoi je
yg pastinya kena tanak nasik n masak lauk
bab kuihmuih yg makcik tak terror tue kena la serahkan pd g pakar
hari kojer lagik la kan
kena plak klu siang ari tue aku dh kena kerahanku bwh matahari
harusla lembik awal
lg la kena serahkan pd yg pakar
lgpon nozie kan ko yg serah diri n jaga site, maka terima lah yea
bulan pose nie myb lebih bertenaga sbb dh byk suplemen aku telan
harap2 menjadik la

awal2 pose nie la nk cubaan masak memasak lauk2 hebat
kang dh ujung2 normally bersusun xtvt
org nie ajak, kendian org ne ajak pulak
harinie 1st day bekerja dlm bulan pose
pakai baju kurung dgn harapan bos tau aku malas pegi site
miahaha
SALAM RAMADHAN utk semua muslimin & muslimah
serta semua readers aku yg baik2 belaka
=D

No comments:

TRAVELOG : Singapura to Singapore 2018 day 2

bagi gambo dulu menjadiklah plan nak masuk spore sekali lagi sbb ada supir a.k.a profesional photog nak bawak kitorang berj...