Makcik : eh ***, ko badan makin naik ek?!
Kakak : ye la kak, senang ati agaknye duduk sini*dlm hati kakak dh sentap nie*
Makcik : ko try la makan bla bla produk herb*** nie. Ko xperasan ke aku dh kurus sikit? Murah je 38.90
Kakak : hehehehe..sy tgh cuba produk lain la kak, kopi kolagen
Makcik : ala kolagen2 tue bukan bkesan pon. Ko punye tue berapa?
Kakak : 39 hengget kak.
Makcik:murah lg akak punyeeee
*kakak clueless xtau nak jawap ape*
Dh la muka tgh bergaram lengkap dgn minyak2
Alahai
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.
I just find myself happy with the simple things. Appreciating the blessings ALLAH gave me..
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
TRAVELOG : Singapura to Singapore 2018 day 2
bagi gambo dulu menjadiklah plan nak masuk spore sekali lagi sbb ada supir a.k.a profesional photog nak bawak kitorang berj...
-
*entry ini myb akan jd xrelevan di masa hadapan sbb aku tgh bengkek* As expected bulan september ini aku agak serabut Tapi takpa lah, at lea...
-
entry jakun siket lately aku tgk kat blog aku nie rajin plak iklan nuff-nang best jgk sbb nmpk colourful siket lah blog aku aku pon tak meng...
-
tgh tensen layan gambar dolu2 la best kan haha tahun 1993 ~darjah 5 masa nie. mmg comot gile kan. aku pon xpaham kenapa amek gambo mase s...
2 comments:
Murah singgit je kak! Huhu
Selamat Berpuasa :-)
Post a Comment