Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, July 10, 2012

10 hari sebelum Ramadhan

Sebagai muslimah yg xsempurna
Sebelum Ramadhan saya mau minta ampun & maaf kepada semua kenalan saya
Tak kira yg online dan offline
Kekhilafan sy sebagai manusia saya akui
Sama-sama kita berdoa agar dapat menjalani ibadah puasa yang sempurna InsyAllah

***
I am in the middle to make myself & the other half better..
Antara menjadi insan yg lebih baik dan menjalani kehidupan yg lebih baik adalah jauh berbeza. Very different direction aite?

Syukur Alhamdulillah kehidupan adalah baik, xada yg lebih baik dr ini. I hv family walopon ada pahit tp harus ditelan. Anggap dugaan2 yg dtg adalah jln utk jadikan kita org yg lebih baik. Keluarga terutama suami, mak & abah adalah jalan kita ke syurga.
Syukur dapat kawan2 yg baik belaka, Alhamdulillah I dun hv experience fighting with ur own fren..xtau la pasnie tbe2 ahkak glemer, pastue siap ada 'haters'. Haha
***

Arinie 1stday makan kopi cappucino collagen with vit C dgn pakai korset PB. Tang portion bfast td tbe2 boleh cutdown. Bfast adalah diet yg sihat yg aku jarang skip. Lunch bole skip tp tidak bfast yea. Sahur bulan pose kira bfast la jugak kan. Korset PB nie pulop rase2 mcm same ja pakai korset cosway. Myb ade efek tp aku xperasan sbb lemak tebai sgt kat perot aku..hihi

Std la nozie ayat merepek meraban mcm xde plot, Walopon I johan pertandingan mengarang peringkat zon sgbalang*oops sori xde kene mengene*
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

1 comment:

Liza Othman said...

aku pun nak minta maaf kalau ada salh silap kata/perbuatan yg sedar/tak sedar...

semoga kita dapat menjalani ibadah sepenuhnya di bulan barakah ini...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails