Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, August 1, 2012

Migrain

Alhamdulillah kenyang sat td berbuka kat TCRS Tesco. Seb baek la manjung nie ok xyah la dtg awal2 semata2 nk buking..alkisahnye hari ini mmg maximum la migrainnyee. Since semalam lg tp aku buat bodo je, tp tngahri td aku balik rumah terus sbb xtahan sey! Dgn jerebu kat luar lg la rasa mencanak2 denyutan. Kenape ek? Ntah le, ujian bln puasa nie mmg gini la agaknyee.
Tadi masa buka kat TCRS tue mcm tperasan skulmet ms kat SAMURA, erm tak ingat nama dia la. tp aku cume ingat dia kelas mane je sbb aku slalu merayau kat kelas tue..huhu. Mane nk ingt nama sbb berapa ratus org 1batch kan, asben bley cm heran aku xingat nama skulmet ek..

 Alhamdulillah la dpt bertahan sampai ptg. Tp malangnye byk kerja rumah dh tertangguh, umah bersepah ya amats, baju aku xlipat. Baju fahry dgn asben je yg aku lipat. Aku punye? Pandai la aku selongkar dlm bakul tue kang..haha bole gitu?
Klu ikutkan esok kena g ipoh, tp aku cm xdak semangat lak nak pg..malasnyee la aku nk pegi ipoh besok. Huhu

Ok lah sekian
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails