Monday, March 22, 2010

7 months fahry & bla bla bla...


Alhamdulillah usia fahry menginjak 7 bulan sudah..emo ada, gembira ada, konpius lg la ada. yang penting sume pengalaman berharga.
aku ada pojek baru sempena fahry 7 bulan nie. bukan pojek jalan-jalan ke hape. cukop2 la tue jenjalan. pojek baru tue aku dh realisasi sket2 wiken yg lepas. mujur emak aku ada, buleh gak ar tolong. huhu
ape fahry dh buat ms 7 bulan nie??!!
  • fahry dh merangkak dgn jayanya
  • duduk without support, bangun tido pon tibe2 dh duduk. fahry duduk dulu baru merangkak. skill yg ini berjaya ditajamkan bila aku biar fahry merayap kat umah muar & jgn ditegah. kalu x terbantut kot
  • dh pandai 'bye-bye' atau genggam-gamit aku pon tatau. tp bile say 'bye-bye' dia reti la buat tue.
  • mangun tido fahry kalu tak nanes dia akan combine la skill dia kat atas tue. bukak mata terus duduk sambil tangan genggam-gamit. mata tengok tangan sendiri. kelakar!
  • and the latest fahry dh buleh panjat2 kat umah..dh jemu naik walker. panjat sana-sini plak la kan. menakutkan jua sbb tibe2 dia lepas tangan. kdg2 aku rase dia rimas kalu asyik kena guard je kan..ye la. ko rimas tak kalu ade byk tangan sekeliling ko mase ko tgh buat 'sesuatu'.
fahry nie kalu x nmpk org @ sorang2 je mmg fahry akan nanes laa..jadik kena selalu berteman. fahry kena berani la syg.
selalu aku bgtau fahry 'fahry kena berani'..

No comments:

TRAVELOG : Singapura to Singapore 2018 day 2

bagi gambo dulu menjadiklah plan nak masuk spore sekali lagi sbb ada supir a.k.a profesional photog nak bawak kitorang berj...