Monday, March 22, 2010

wah! semua org ade tajuk entry yg sama

hurmmm...semua org pegi ke yg hot-air-balloon festival kat putrajaya tue?
me?
tak pegi pown walopon beriye aku mintak izin ngan laki aku nak pegi
FRUST

tp dpt jugak pegi 1 event - MOTHERHOOD EXPO kat midvalley. itu pon aku pegi jumaat ms lunch-hour. sanggup tue tunggu tren lelame nk pegi mvalley. sian la ain + liza ikut saranan aku. wiken lum tentu bleh pegi. maka aku ajak la jumaat kan.
main-point aku nk pg tgk adelah nak tgk CD. ingtkan byk la booth yg display brg yg berkaitan..tp hampeh! cume 1 booth je which is autumn.com.my. yg lain-lain mmg tak berapa nk tertancap di pikiran sgt. owh!! itu lah gunenye fokus..ekeke. tp bile dh kat luar expo mcm dh hilang fokus, seb baik tak gaji lagik..hahah. sana-sinun ade sale, mom's care mothercare sume sale..hajat di hati jugak sbnrnye nk tgk carseat tp bile tgk harga mmg di luar kemampuan kami yg cume service dgn gomen aje..
aku standard warehouse 'my-dear' je..kalu sweet-cherry ade pon hokey je aku layan..

aku beli 1 CD autumn dlm tue ade 2 insert murah je rm 28. aku tnye liza buleh beli ke tak? dia kata 'beli lah'. maka aku pon beli..magz pa-ma pon murah 50 sen dr kedai. kirenya makcik lyn karangkraf je kat sini..heheh. hilang fokus sbb beli socks fahry kat mom's care..ade less 20% i like!!

hari sabtu plak bwk mak pegi pasar kat Jalan TAR. saje bwk mak jalan pastue jumpe gerai jual baju baby. ala-ala baju yg jual online jugak kat situ. tp ade jual benda kecik mcm tight n socks. brand baby-gap pulak tue. byk pulak aku beli socks. fahry ade socks kaler biru je, mentang2 la boy, kaler biru je ade..

ok lah..sehingga itu daa

4 comments:

ARIBA said...

waaa..pegi jugak motherhood expo..kita nak g tapi husband plak busy keje.Nak g sendiri memang malas ar yang amat..hot air balloon tu jangan mimpi r kalau motherhood expo tak dapat g..hehehe..

@nozieyusof said...

nak pi sgt yg hot-air balloon tue tp asben tak balik..
motherhood expo tue pon so-so je..nnti tunggu yg parenthood expo bulan ogos nie plak

ARIBA said...

wah..so updated..nanti jangan lupa remind kita ek...weeee.;-)

@nozieyusof said...

ariba..jum g pesta buku kat PWTC plak. baby-baby pon best juge kat sana

ade je lah

TRAVELOG : Singapura to Singapore 2018 day 2

bagi gambo dulu menjadiklah plan nak masuk spore sekali lagi sbb ada supir a.k.a profesional photog nak bawak kitorang berj...