Thursday, March 11, 2010

akhirnye aku sampai awal & biggest loser asia season FINALE

arinie aku tidak melakukan 'dosa kering'..

selama beberapa hari sejak aku berulang seremban-KL, aku berjaya sampai awal utk WP 2. kalu tak mesti aku sampai 0815, 0820 dan paling teruk 0830. selamba badak je terpakse uat 'dosa-kering'.. subuh lambat, kena solat kat umah..tkmo la aku solat kat t1 tue..huhu.

jadi paling koman aku naik bas kul 0630 kat T1, sampai kat tol sg.besi lebih kurang 0710 mcm tue..tp nk mengharungi jam dari tol sg. besi ke CM tue Ya Allah. mmg lame gile lah!! dh bape kali tidur bangun tp x sampai2 jugak..

pg tadik Alhamdulillah traffic tak berapa dasat n aku manage sampai before0800..hehehTAHNIAH!! pg td dalam bas aku pon tido2 ayam je sbb dengar driver bas tue burak2 dgn 2nd driver pasal takut kena tahan dgn pulis. bas yg aku naik pg tadik dh kena spot ngan pulis kot sbb bwk laju ke hape ntah. pastue bile nmpk bas SKS KL (aku naik bas SUASANA EDARAN....i like!) kena tahan ngan polis, bersorak la dorang..umang haih!! cakap nogori pokat tak hengat..seronok jugak dongar dorang burak-burak.

THE BIGGEST LOSER ASIA SEASON FINALE

semalam sumeorang kecoh pasal TBLA nie kan kan kan....
lg kecoh kat FB Ezna sbb dia dpt tengok live in action kat FINAS. jeles betol tengok ezna bergambor dgn DAVE NUKU..chesss!!
rasenye sume dh tau DAVID GURNANI from Indonesia yg menang..taaapiiiiiii umang haih david!! muko dh kurus kering cam jerangkung. myb dia taknak malu sbb dia dh dpt gelaran King David, maka dengan sedaya-upaya dia cube lost weight sebanyak yg mungkin. tp tatau la sehat ke tak tue. tengok muke david mcm tak sihat je..tang muke mmg nmpk tak sehat habis lah. jauh di sudut hati mmg berharap Aaron menang. Aaron mcm peserta under-dog je kan. tibe2 aaron masuk finale tak perlu nak drama-mamas mcm yg lain itu.
salute kat hafiz n garry yg buleh terus loose weight n they deserve masuk final jugak kan.

sehingga itu daa..

1 comment:

UNAI said...

mmg seronok tgok TBLA.. tetiap minggu kita tgok.. betul, david nmpak lebih tua dan nmpk cam sakit jerr.. mmg lain muka dia..

TRAVELOG : Singapura to Singapore 2018 day 2

bagi gambo dulu menjadiklah plan nak masuk spore sekali lagi sbb ada supir a.k.a profesional photog nak bawak kitorang berj...