Friday, March 26, 2010

Pesta Buku Antarabangsa Kuala Lumpur di PWTC

let the pictures tell everything

*everytime masuk hall baru ade pintu gerbang nie. kitorang mule2 pegi blur sbb x dpt map layout. bile dh ade map tue baru la nmpk siket tempat lain.
*mule2 aku masuk booth karangkraf. target aku cume nak carik buku panduan pemakanan kanak-kanad & yg sewaktu dengannya. so dpt la semua..
kat dlm dewan karangkraf ini ade mcm2 magz+book. yg edisi baru n lama yg x lame sgt. aku beli 'RASA"
*yg nie dalam hall yang kedua kat seberang sungai. mule2 tue mcm tak percaya je hall dua ade kat seberang sungai. ade juge yg menarik kat sini. aku jumpe satu publisher yg unik sebab buku2 dia sumer nmpk 'yummy!' ade books dr kanak2 smpi dewasa. tengok la tajuk buku dia

PELIK
* aku mahu superbibik
* karipap-karipap cinta
*yang tersangkut kat jala ini je. kat sini ramai promoters dr grolier n swaktu dgnnye. sbb tue ade ramai yg tnye dh ade ke belum. are you parent??? tibe2 aku ngaku lum kawen tadik. malas nak layan..hahaha. nmpk sgt muke aku muke dh kawen.


SEKIAN TERIMA KASIH DAUN KELADI MIANG GATAL...

tibe2 aje

No comments:

TRAVELOG : Singapura to Singapore 2018 day 2

bagi gambo dulu menjadiklah plan nak masuk spore sekali lagi sbb ada supir a.k.a profesional photog nak bawak kitorang berj...