Wednesday, March 17, 2010

mcm dh ade anakyg sekolah kan?...

minggu nie cuti sekolah kan..heheh. aku bajet cam fahry dh sekolah. tue yg feeling nk amek cuti jugak cm mak-pak lain. last week aku dh balik muar (note : papa bz dgn KMO and duty kat base..) tp sekijap je dpt baring2, lepak2 plus makan masakan mak. tue yg tak puas, so minggu nie aku balik lg tp sbb anak kazen aku kawen..sekali dgn jemputan lah.
aku balik berdua je dgn fahry, maka aku gerak la sabtu pagi. dulu kalu bujang, pas kerja jumaat tue aku balik dah merempit dgn bkailan. tunggu time fahry tido baru la aku gerak. lebih kurang kul 0930, fahry dh ala-ala gosok mata, aku terus letak fahry dlm car-seat, salam mak-ayah n trus chiow!!!. tp fahry tak lelap juge, cume ok-ek-ok-ek saje mulut dia. belum sampai kat tol senawang lg, mcm terbau2 pulak sesuatu...
ooo hooo...fahry memberon pulak di sini. seb baik ade tempat nk stop. fahry dh sudah memberon baru la perot dia selesa kot langsung tertidur. aku stop tukar diapers kat shel before senawang toll dia pon dh tak buleh bukak mata dah. selambe ajer dia tido..bagus lah!! then sambung perjalanan aku ke MUAR. ambik masa 2 jam n fahry sampai kat kampung baru la terjaga. senang jiwa-raga aku..(tingat lg masa fahry uat amukan dasat OTW dr umah ke Puduraya. jem plaks tuh..huhu).

do u know where?

aku cuti sampai selasa, tp isnin aku dh balik KL bawak abah n mak sekali. skang cuti sekolah, buleh mak aku pulak yg jage fahry. tukar2 la...dik ira pon ikut sekali, puas la pujuk dia suh ponteng kelas tambahan. ape punye kakak daaa...



on fahry's development yg 3 hari lg nk masuk 7 bulan..oooohhhh mmg sangat byk yg si kecik ini telah buat. nnti dh genap 7 bulan aku akan uat entry khas.

ambik yg ini dulu
beliau sgt suka balik muar, sbb umah muar luas mata memandang sampai banyak sangat menda buleh buat. rambang mata nak buat itu ini kan.
termasuk la ini dia
*
*
*
**
**
hari ini aku balik on-time pukul 5
miss fahry already
how come people buleh pukul baby sampai mati
isk isk isk isk

No comments:

TRAVELOG : Singapura to Singapore 2018 day 2

bagi gambo dulu menjadiklah plan nak masuk spore sekali lagi sbb ada supir a.k.a profesional photog nak bawak kitorang berj...