Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Monday, July 19, 2010

pencarian durian D24


*image source* google
dek tatau nak buat ape kat manjung nie
kitorang buat crash plan balik seremban
sekali pegi kenduri kawen member papa kat KL
ape kena ntah asben aku bile nmpk urin, chck d 24 ke tak
lame2 jadi nak mkn d 24 pulak
kat manjung nie mmg tak ada
mmg musim durian melambak2 skang kat sini
tapi sume durian kampung n durian kawen
yg pastinya tak sehebat durian d 24

sepanjang jalan dari KL smpi la kat area kuala selangor mata dok melilau caek durian kat tepi jalan
sampai kan kat kuala selangor sanggup singgah kat tesco
konon2 ade la d 24 nye
sekali tak ade jugak
kat sini la aku jumpa liza
kat sini jugak kite terjumpe ek liza

kuar dr tesco ngan penuh kuciwa
nmpk pulak ade 1 gerai jual kat tepi jalan
try test tanya
penjual tue kata d 24
terus aje lah beli
tp mcm pelik mcm murah plak
ktorg pernah bli 2 biji lbh kurg 50hengget
yg ini 10hengget/kilo

sampai umah bukak
mmg bukan d24 pon
durian kawen la agknye
sedap la jugak
dr terpikr2 tp merase durian pon tak dapek
kami pulang sr seremban dgn perasaan bercampur-baur
kalu ikutkan aku geram
tp ntah la....
sabar aje lah



4 comments:

~n0rliza 0thman~ said...

hehe.. banyak2 tempat, boleh pulak kita jumpe kat tesco kuala selangor yer.. =D

takpe.. takpe.. next time carik lagi..

jackpo said...

d24 tak sedap la...ko p cari Mau Sang King (udang merah) itu yg paling power sekali...

ashra said...

aku pun suka d24..
terliur nye.hehe..

Nozie Yusof said...

liza : kang singgah KL cari d24 lagik.

jakpo : durian yg ko ckp tue mahal giloz kan. ajak la aku g penang, uat durian trip.

ash : sedap kan...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails