Thursday, June 17, 2010

kisah seram

malam tadik asben aku duty
so aku berdua jer ngan fahry
mlm tadik aku tgk baju tinggi sgt longgokannye
aku pon basuh la 1 trip
mane2 yg rase nk pakai cepat aku basuh la dulu
tp aku menghadapi masalh ms nk sidai
best sungguh umah aku
ade laundry room
haha
mase machine th running
aku dengar mcm2 bunyi
bunyi air menitik
aku cek bilik air paip tak bukak pon
pastue dengar
bunyi pintu 'bang-bang-bang'
tp slow je lah tak kuat
aku dh serem bulu roma
ape bende bunyik2 nie
haha
ropenye
ujan ropenyer kat luar
bunyik air menitik tue sbb hujan le
mmg tak dgr le sbb tak ade zink/balkoni zink
pintu pulak tatau le angin mane yg tiup sbb aku dh totop tingkap

tp yg jadik mslh problem aku teringat ms nk sidai baju
bilik aku sidai baju tue takde langsir lg
jd nmpk la luar
aku sidai 2 - 3 helai je
pastue aku surrender
duduk depan TV ngan fahry
haha

penakot juge ropenye aku
huhu

No comments:

TRAVELOG : Singapura to Singapore 2018 day 2

bagi gambo dulu menjadiklah plan nak masuk spore sekali lagi sbb ada supir a.k.a profesional photog nak bawak kitorang berj...