Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, June 10, 2010

next...

next wishlist after this
i wish i can buy this
gaji biler eh?
nak beli ini boleh?
sesuei utk ibu yg pemalas mcm aku
tibe2 teringat umah aku yg mcm tongkang pecah yg aku tinggalkan mase aku gi keja tadik - baju tak lipat, dapur aku MasyAllah atas meja penuh hape pon aku tatau
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

Power: 780W
Capacity: 3.8 L
U-Shape Body
360 Degree Swivel Base
Micro-Computer Controlled
Super LCD Temperature Display
With Interior Pot made from imported stainless steel
Non-Stick Coated Inner Pot
Wide Angle Water Level Window
3-Way Water Dispensing - Air Pump / Auto Pump / Cup Touch
Fully Automatic Boil & Keep Warm Function
Built-in Thermo Sensor & Thermo Fuse to avoid over-heating
Instant Re-Boiling Function
Auto Cleaning & Safety Lock
Dimension (cm): 29.0 (L) x 29.0 (W) x 31.3 (H)
Net Weight: 3.2kg




4 comments:

Mrs Hairina said...

haha.. baru smlm aku beli bende ni utk adiah kawen org.. sygnye ko dh kawen...kalu x leh aku adiahkan... haha

Nozie Yusof said...

hai : walopon aku dh kawen, tp ko blum lg bg hadiah kawen..boleh le kalu nk bg.

ko beli bpe hengget? bleh share

ashra said...

malas ke kalu der ni?hehe.sbb aku pun ada,tp.lain la..

Nozie Yusof said...

ashra : tatau le ko punye cemane. yg nie boleh set temperature utk susu baby sekali. selalunye aku agak2 je. bil letrik ok x?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails