Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Friday, December 23, 2011

wishlist paling logik harus ditunaikan

udah bape lame aku target benda nie tapi tak beli2 pon
ini dia tahun 2010
nie 2011 nk abis
kene beli jugak la kan
tak dapat mcm kat bwh nie
dapat yg murah habis pon bole
kat tesco now ade promotion 79utk thermot elba yg murah
sama sebijik kat rumah emak
mak aku pakai dh dekat 5 tahun ok ja lg
xde mslh ok la tuh

umah aku tak canggih
dapur pon cokia je
tbe2 ade benda canggih kat dapur mcm xsesuei plak
masak air dulu ok la pakai cerek letrik yg gabak gile tue
pastue oleh kerana pakai letrik
aku beli cerek masak guna gas je
kalau mendidih menjerit2 la cerek tue kat dapur
yg cerek nie aku beli yg paling bagus la kat rak tesco tue
jimat siket la konon
lgpon gas aku slalu tak luak sbb 'RAJIN' gila memasak kan
pastue bile dh msak kena simpan dlm termos la pulak klu k buat susu fahry
yg aku fedupnye, termos pon beli yg murah aje
semua benda pon nk murah nie la jadiknyeee
haruslah masuk pg, ptg dh tak panas sgt
tue yg kdg2 aku berangin tue
so nak beli jugak la kejap lagik
walopon duhet ku habis kene selak
mau bayar repair keta
i miss my baby kailan
anggap je la tanda mata bonus tahun 2011
best tak xdpt bonus? best wooo sbb dpt dpt 2ble
Alhamdulillah..


talking about my car
ececeh cakap omputeh la aku
cina kopet tue kata ambik masa 2 minggu baru boleh siap
brg kena order
sparepart sume mahal2 belaka
mcm kan aku nie beli BWM je kan
pdhal keta proton ja
tp yg paling tak seronok keta nie mmg part2 nie lah
handling ke selesa mmg A
tak kalah dgn keta lain
paling tough la kan
tang gear je yg 'potong' siket
apepon before krismas tak boleh siap
next la kot baru aku dpt 'ninja turtle' nie balik
kang aku beli keta nie
terus baku tukar profesion jadik CSI Malaysia
huuuu









2 comments:

Farzlyna Mustafar said...

wishlist nozie tu hadiah kawen lyn dulu.. dah pakai almost 7thn.. sgt berbaloi.sonang. tapi jgn malas topap air yo

Nozie Yusof said...

ms kawen dulu dpt dah, tp xduk rumah sendiri kan..ade la kat umah emak. xkan ku nk mintak balik..haha

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails