Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Friday, March 23, 2012

Curing

my MC end today
Betul punya habis kot, xlarat dah aku nk mintak extend plus bos aku pon dh nyampah aku MC lama..uhuk
Walopon aku rs luka2 dikepala nie masih terasa
Herannye aku, tempat lain cuma tnggl luka yg dh kering, tp kat kepala nie masih lg terasa sengal sakit
Kat kepala mmg ssh nak elok ke?
Tang muka mmg pyh la nk dpt muke 'lama'
Plus yg lama pon mcm bulan, jd xketara sgt kot ke'huduh'an..haha
Nie ada org nk tunjuk tempat leh buat laser infrared, dpt backdated promotion harus lah aku nk pg buat
Klu cukop la backdated aku tue..hua hua

Sabtu ni dh ajak en.suami pg hotspring
Dia kata dkt dgn ulu kenas
Lepas hotspring, g coldstream plak bwk fahry
Mamat tue xpenah pg air terjun, pg mandi laut pon takut. Apedaa anak navy takut mandi air laut
Kesian betol dh 2++ tahun baru makpak dia bwk g airterjun.. InsyAllah
Hajat di hati nak lajak terus g penang, tp memandangkan den masih lg b'pantang' maka xpyhla
Kang en.suami sedap2 mkn pasembur, CKtiow, laksa sume aku nengok aje..
Balik aje ke manjung yea..hehe
Lgpon katanya hari ahad ada tournament

Masak pon dh lama tak masak
Saban hari tunggu en.suami tapaukan mkn kat luar, masak boley tp yg rebus2 aje which is dia xberapa in
Org N9 kan nk yg lemak2 @ kari2 aje
Mlm td tlepas pg Tesco xbeli brg basah pon
Beli brg kering aje utk stok bulan nie
Diapers + susu fahry yg penting
Total 200 lebih jugak, itu le nilai duit zaman 2012 kan
Itupon dh cutdown mcm2, dulu koya nk pakai dynamo&softlan aje. Skali jumpe member pakai BMW pon pakai detergen Tesco
Maka kami pon dh pakai mcm2 brg cap Tesco, untung2 leh pakai BMW*joke*marah kang aimuni dgn aku. Hihi
Aku rase ok je cap Tesco nie, utk sesetengah brg yg aku tak perlu rasa/makan
Cth detergen & softener..nie kalau ada kedai 1Malaysia kat manjung, mmg sesuai utk kami sekeluarga kan

Panjang lak aku membebel dikala kulit kepala kesakitan yaww!
Rasa nak potong pendek cam jantan je rambut nie..urgh!
Sekian utk hari ini*JUMAAT*
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

2 comments:

Farzlyna Mustafar said...

yo lah den la tu nak ajak p wat laserinfrared tu. huhuhu. blom bbm lagi nama tempatnya ye.. hee

Nozie Yusof said...

Hihi..noted dh tmpt mau buat tue
Plus katanya xmahal sgt, bole la buat ASAP
Jom kite!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails