Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, March 3, 2012

Makan beradat

Rabu lepas kitorg kena detail pg dinner makan beradat kat wisma samudera
Farewell 2 panglima - dato' wira jamil FOC dgn dato' ghani bantuan
sapa rajin pg dinner begini mmg aku respek laa. Klu ikutkan mmg malas la nak pegi..tp aku pikir ala makan je bukan uat benda ape pon
Yg jd mcm xbest adalah sbb aku nie kan 'rajin' gilak pg BAKAT harusla aku xde kawan plus aku nie pakaian pon ala2 aje, baju yg aku pakai mlm tue utk sstgh org agaknye takat knduri kawen aje...haha
Itu yg aku pikir laa..
Strategi aku mlm tue utk carik kawan adalah target wife2 officer pelanduk la
Klau xde kene target yg sekufu, kalau puan2 sekufu dgn datin carikla datin2 yea. Aku nie sume aku haruk jaa. Aku tgk depa nie burak mcm selalu jumpa..agaknyee lah.
Yg kritikal adalah time sebelom nk masuk makan tue, bila dh duduk kat meja makan tue dh ok sbb dh duk sebelah husband, dh xrase pelik.
Dulu lepas dinner msti kene repeat kedai mamak
bila xrela mkn mmg xkenyang, tp bila dh ok makan mlm tue aku rasa kenyang xperlu repeat kedai mamak*padahal dh niat singgah mcD lepas tue*
Alhamdulillah..

2 comments:

Mama-R said...

Salam...sy volunter pegi dinner mlm tu, bleh jugak gathering ngn kwn2 heheee....btw salam perkenalan...ade jugak perasan mlm tu.... :)

Nozie Yusof said...

Salam perkenalan juge..lenkali jumpak bole tegur2
=D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails