Friday, March 9, 2012

apa yg xbest lepas PM umum 13%

pelarasan gaji baru nie selagi tak masuk slip gaji aku buat tak tau je
but plz la kpd responder terhormat
especially civil servants yg ada buat kerja sampingan
dah nama pon kerja sampingan kan
cth kerja sampingan adalah buat MLM ke, jual insurans ke, jual emas ke
kisahnye civil servants dpt pelarasan gaji 13% kan
mesti2 la ramai yg respons +ve atau -ve kat fesbuk, kat blog
slalunye naik gaji ke, turun gaji ke sahih la org respons -ve lebih byk
geng SDA nie haruslah kuar stetment
apa sgtlah 13% pelarasan tue kan
kalau nak compare 13% yg dia dpt buat kerja sampingan tue
aku tak kisah kalau ko nk ceramah kat org suh amek insurans ke hape
but not telling everyone about ur money
kdg2 not your own money
ur talking about others money berpuluh ribu yg ko aim nk dapat kan
kau nie perasan ke tak perasan nie?
tolong la! kalau kau buat fulltime aku xkisah der
kalau dah kaya sgt, konpiden sgt berenti la kije gomen
concentrate la kerja sampingan ko tue
ada lg ramai org boleh isi post ko kat gomen nie lah
mulut kata syukur, tp hati tue Allah aje yg tau

Liza..entry ini definitely not you ok

=D



3 comments:

Unknown said...

sgt setuju!

lia said...

ramai yg kondem... naper ek?

aku ni redha jer, naik gak dari xde ;p

@nozieyusof said...

sebenarnye aku pon redha aje..tp aku sakit hati dgn puak2 yg riak konon xheran la dgn pelarasan gaji baru nie.

TRAVELOG : Singapura to Singapore 2018 day 2

bagi gambo dulu menjadiklah plan nak masuk spore sekali lagi sbb ada supir a.k.a profesional photog nak bawak kitorang berj...