Thursday, April 15, 2010

Anugerah Kualiti Pejabat Terbaik

after few weeks preparation
hari penilaian pon tiba
aku konon2 mak peranten lah
hahaha
lucky me dpt TA yg super-creative bab presentation2 nie
so report jd superb
ikut kriteria yg dorang bg
tak semestinya ofc kena lawa aje
hati kakitangan pon kena lawa jugak
pastue MPK, fail meja n buku servis pon kena kemaskini
pendek kata kena cantik luar dan dalam
ade la cacat sana sini
utk cawangan aku yg cacat myb tang fire-extinguisher yg dh expired setahun
erk
nk uat camno
tp rase lega lah mak peranten nie
sume dh lepas
boss-boss pon appreciate the outcome
kalu tak kerana AKPT nie, konpem la ofc kami
penuh ngan sampah yg menggunung
serius..
TERIMA KASIH a.k.a SAYA YANG MENURUT PERINTAH




1 comment:

Liza Othman said...

tahniah mak pengantin..
dah selamat majlis nya ye..
aku nyer belom lagi.. bos kecik tengah check slide yg aku prepare
buhsan nyer!!

TRAVELOG : Singapura to Singapore 2018 day 2

bagi gambo dulu menjadiklah plan nak masuk spore sekali lagi sbb ada supir a.k.a profesional photog nak bawak kitorang berj...