Wednesday, April 14, 2010

lame betol aku tak berangan dowh!!

lame betol tak berangan
ade wishlist ke
target itu-ini lah
terase kosong plak
nie lah pentingnya wishlist
baru le kije rajin siket

oleh kerana arinie aku terdengar khabar angin gembire
maka buleh la aku sambung angan-angan
ayat aku selalu terbantot
kalu kita jadi 'mcm nie' baru la boleh beli 'ini'
oleh kerana 'mcm nie' tue nak menjadik
makcik strt la berangan..hahaha
best juge aku berangan kejap tadik

aku rase aku pernah uat entry sekali psl nie
mase tue bilik aku bersepah gile
eh bilik??..
iye ini sumer berkisar pasal bilik aku yg limited space tue
bestnye kalu dpt bilik mcm nie
wardrobe kat bwh nie mcm best....
tak payah la tgk harga
nie sume dr katalog IKEA
yg ini sesuei untuk bilik kecik mcm bilik aku
jd wardrobe dia kecik juge mcm wardrobe aku yg tak berapa semenggah itu

eh lame2 terfocus kat sau benda je plakss

*
*
*
*
*

aku nk wardrobe yg besar
BESAR PUNYE!!!
mampu nak menampung khazanah kami laki bini
aku baru jer sort-out baju2 yg jarang pakai, kdg2 pakai, selalu gile pakai
sbb dh tadek space nk simpan
aku simpan dlm storage box je
biar ssh nak carik
kalu tak kami laki-bini asyik nk gembor baju je
yg byk tue baju free yg dpt mase kat UTM ngan baju yg ada lambang ATM navy je sume
nmpk sgt la!!
isk
aritue air-cond
nie wardrobe BESAR PUNYE!!
hahahahha

1 comment:

Liza Othman said...

owhh.. yg ni masuk dlm wishlist aku jugak.. tapi kene hold dulu sbb nak setelkan bende lain..
owh bilakah??

TRAVELOG : Singapura to Singapore 2018 day 2

bagi gambo dulu menjadiklah plan nak masuk spore sekali lagi sbb ada supir a.k.a profesional photog nak bawak kitorang berj...