Tuesday, April 6, 2010

..suami saya..

ini suami ku yang tercinta
masa besday beliau aku tak buat dedication entry pon kan
nape ntah
hari ini aku buat
*
AZWAR ABD TALIB
5 march 1981
papa dah 29 kan
=D

(apesal ntah arinie gedix nk ceriti psl asben makcik..akakakaka
kalu org tnye mane kenal ngan asben yg kije navy nie.
aku jwb kenal kat UTM dulu
tp org mesti ingat aku ngorat bebudak ATMA..hek ape kes budak ATMA x main ar
hahahaha berlagak
kami kenal mase same2 dlm kelab kayak UTM dulu
kelab kayak UTM kan juga dikenali sebagai kelab mencarik jodoh
bape org couple telah dihasilkan dari kelab kayak selain dari menghasilkan atlit yg berwibawa
ececeh!!
almost 10 years back 2001 kitorang jumpe kat kelab kayak
2001??
lame tuh..aku pon baru sedar dh nk 10 tahun
tp asben aku nie x lame kat UTM sbb 'pandai' sgt kat CKE
so asben masuk la kadet navy jd pegawai
aku redho je lah
strt mase tue lg dh PJJ sampai la hari ini
dugaan?
cabaran?
syaitan?
kalu nak cerita, novel lagenda budak setan pon tak bleh lawan

our 3rd anniversarry will be on 27th may. so tgh plan juge nak celeb
1st time anni dgn fahry
hadiah?
romantic/mahal gila nk mamposs dinner?
holiday?
beli brg umah baru guna sama
hahaha

aku selalu ingatkan papa supaya ;-
  • jgn merokok sambil berjalan
  • bagi la seat kepada org yg memerlukan dlm tren
  • yg lain2 isu lebih sensitif, kena la sndrik mau ingat!!

****lain-lain isu****
tadik aku naik tren g kerja
dulu mase aku peknen peyot aku dh membuyung pon takde org nk bg seat..HAIRAN??
biase la tue org KL
cis!!
hari nie lain plak kes..punye la rmi org bersesak2 dlm tren tue, selalunya org nk diri dkt ngan pintu. nape eh? bknnye kena angin pon
owh! nk cecepat kuar kalu pintu kuar
aku nk masuk dlm pon susah tau..jadik dgn selamba aku tolak2 masuk ngan beg susu aku
sekali aku nmpk seat tue kosong org tak duduk
cik kak cik kak cik kak kat depan seat tue agak2 ar kalu baik sgt pon
dh ade seat tue duduk le
yg ko pegi berdiri je depantue nk buat pe
kan ke rugi space org yg berdiri sambil buat balancing badan tanak bg jatuh sbb tak dpt tempat pegang
super duper HAIRAN!!

sekian terima kasih
saya sayang suami saya
nk call beliau sekejap
=D







1 comment:

Liza Othman said...

oii.. dah sebulan dah besday ad tu hehe..

ko perlu ingatkan+doakan 'papa' supaya
-berenti ler merokok tuu.. cian kat fahry & ibu fahry..=D

TRAVELOG : Singapura to Singapore 2018 day 2

bagi gambo dulu menjadiklah plan nak masuk spore sekali lagi sbb ada supir a.k.a profesional photog nak bawak kitorang berj...