Monday, April 26, 2010

feeling 'ohlywood'!!

berita terhangat masa kini

'anne ngasri bakal bercerai'

&

'kuman KU2 dalam ICU'

semoga Kuman tabah menghadapi mase susah..aku suke tengok beliau ngan apek dlm *x ingat slot ape* tp dia panggil apek 'awok'. mmg lawak gile slot tue..aku ngan asben aku nanes guling2 gelak!! hiks..gelak ke nanges nieh??!!

kredit to beautifulnara.com

update pada 4.15 petang

Dukacita dimaklumkan bahawa Dato Zulkefli Ahmad, Pengarah JKR Kelantan, telah meninggal dunia dalam satu kemalangan di Jeli kelantan hari ini. Timbalan Ketua Pengarah Kerja Raya (Sektor Bisnes) Dato Mohamad Husin dan pegawai-pegawai JKR Kelantan yang juga berada dalam kenderaan yang sama, selamat dan sedang menjalani pemeriksaan di hospital Jeli.

kredit from my formal e-mel
semoga rohnya dicucuri rahmat
Al-Fatihah

ok cukop lah dgn berita terkini..

**************************************

weekend yg lalu berlalu dgn baik walopon w/o papa. aku balik muor berdua aje ngan fahry..huhu tabah habis nieh. naseb baik la semua dipermudahkan segala urusan. time fahry nk tido je aku terus masuk fahry dlm car-seat, bile keta gerak je x sampai 2 minit fahry dah pengsan sampai la destinasi yg dituju..hahah. balik pon cenggitu. senang mama ngan fahry kan

balik kampung yg best cume lah makan makan makan dan makan. abah aku sembelih ayam 2 ekor sbb asyik nk masuk dlm umah aje..heheh. mak masak kari nyum nyum sampai la perot aku meragam. mane2 kari pon mmg akan mengganggu perot aku. tak kisahla janji dpt makan sedaps!! pagi tue aku request mak buat bubur kacang..haha. dpt gak..sedap buleh mkn byk.

'papa, mak kata kalu papa balik mak nak buatkan lodeh kegemaran menantu dia'..akakakaka. asben ku addicted ngan lodeh mak. sumpah sedaps!!

again, aku ade project lg. pg2 tadik terus buat call n the 'person' yg assist tue very cepat buat kerja..hahaha. senang sket ati ini. semoga semua dipermudahkan.

and dengan 1 kes yg aku rase mcm sebelah kaki dh pijak 'sane', tp org kat sini mcm tak ikhlas nk buat kerja je. dengki ke aku nk pijak 'sane' tue..paham???




3 comments:

~Ibu Anggun~ said...

tak paham... tak paham.. hehehe

@nozieyusof said...

memang sengaje akak x bagi paham..sedih sedih!!

Liza Othman said...

innalillah..untuk berita2 sedih tu.. oh nasib lah TKPKR (sektor pengurusan) tak involve eh..

TRAVELOG : Singapura to Singapore 2018 day 2

bagi gambo dulu menjadiklah plan nak masuk spore sekali lagi sbb ada supir a.k.a profesional photog nak bawak kitorang berj...